"Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o. ; 50-226 Wrocław, Wybrzeże Conrada-Korzeniowskiego 18; Telefon Centrala: 71 77-66-200, Sekretariat: 71 77-66-212 Fax: 71 75-75-970
Oferta pracy na stanowisko salowa/salowy. Więcej informacji tutaj: Ogłoszenie.
"DCZP" sp. z o.o. zaprasza na bezpłatną psychoterapię do Oddziału Dziennego Leczenia Nerwic. Szczegóły na stronie ODLN.

STREFA DLA PACJENTA


Procedura przyjęcia na oddział:

Przyjęcie do oddziału odbywa się w trybie planowym lub nagłym.
Do przyjęcia  należy ze sobą zabrać:
- skierowanie
- dowód osobisty (pesel)
- karty informacyjne lub inną dokumentację medyczną,
- leki zażywane, przepisane przez innych lekarzy (zapas na 6 tygodni),
- pantofle, pidżamę, podstawowe środki do utrzymania higieny osobistej, kubek , sztućce.

Wszystkie przedmioty osobiste Pacjentów muszą być podpisane imieniem i nazwiskiem. Na własną odpowiedzialność Pacjenci mogą przynieść radio, telefon komórkowy.
Aby skrócić czas przyjęcia do oddziału oraz otoczyć Pacjentów profesjonalną i życzliwą opieką, każdy z Nich odprowadzony zostaje do odpowiedniego oddziału przez pracowników Izby Przyjęć.
Do dyspozycji Pacjentów jest depozyt, gdzie można przechować rzeczy osobiste i wartościowe na czas hospitalizacji.

Od stycznia 2013 potwierdzenie prawa pacjenta do pobierania świadczeń opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych w bazie NFZ odbywa się poprzez elektroniczny system eWUŚ (Elektroniczna Weryfikacja Uprawnień Świadczeniobiorców).

Po przyjęciu Pacjenta do poszczególnych oddziałów opiekę nad nim sprawuje zatrudniony tam personel. Każda z osób, która zetknie się z Pacjentem posiada widoczny i czytelny identyfikator, umożliwiający pacjentowi zapoznanie się z poszczególnymi osobami, ich stanowiskami oraz miejscem pracy.
Do Ordynatora lub innych upoważnionych lekarzy oddziału zgłaszać się należy z prośbą o informacje na temat stosowanej terapii, jej przebiegu i czasu leczenia. Do Ordynatorów jak i Pielęgniarek Oddziałowych kierować można wszelkie uwagi, wątpliwości, wnioski i skargi dotyczące leczenia i opieki.
O wypisie Pacjent jest informowany przez lekarza prowadzącego. W dniu wypisu Pacjent proszony jest o ewentualne uzupełnienie danych do dokumentacji medycznej. Po wykonaniu niezbędnych czynności administracyjnych Pacjentowi wręczane są dokumenty wraz z kartą informacyjną wypisu i receptami.

Wzory dokumentów:

1. Wniosek o udostępnienie dokumentacji medycznej

 

Zapraszamy do zapoznania się z poniższymi broszurami i poradnikami:

1. Broszura dla pacjentów cz. 1

2. Broszura dla pacjentów cz. 2

3. Depresja - poradnik dla pacjentów i ich rodzin

4. Depresja w chorobach somatycznych - poradnik dla pacjentów i ich rodzin

5. Psychoza - poradnik dla pacjentów i ich rodzin

6. Broszura dla pacjentów - nadciśnienie tętnicze

7. Pomoc - przydatne linki

8. Dane Kontaktowe Kościołów i Związków Wyznaniowych

 

Nasza witryna używa plików cookies do monitorowania ruchu w jej obrębie. Są to w pełni anonimowe informacje i służą tylko i wyłącznie celom statystycznym. Jeśli użytkownik nie blokuje tych plików, to zgadza się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Należy pamiętać że można samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookies oraz o tym jak je usunąć, obejrzyj naszą Politykę Prywatności.

Zamknij